Sabtu, 16 April 2011

New gisaeng story

- New Gi-saeng story ( 2011 )
신기생뎐 (Sin-ki-saeng-dyeon)
- Dirctor : Son moon kwon
- Screen play : Im seong han
- Drama
- Airing dates : 2011-01-2 ~ Now airing
- Eps : 50














Cast :

  1. Lim soo hyang : Dan sa ran
  2. Seong hoon : Ah da mo
  3. Han hye rin : Geum ra ra
  4. Kim bo yeon : Oh hwa ran
  5. Kim hye seon : Han soon deok
  6.  Baek ok dam : Dan gong joo
  7. Kim joo yeong I : Dan cheol soo
  8. Lee sook : Ji hwa ra
  9. Han jin hee : Geum eo san
  10. Lee jong nam : Jang joo hee
  11. Lee dae ro : Geum si jo
  12. Seo woo rim : Lee hong ah
  13. Lee dong joon : Geum kang san
  14. Lee sang mi : Sin hyo ri
  15. Lim hyeok : Ah soo ra
  16. Kim hye jeong : Cha ra ri
  17. Ahn yeong joo : Park ae ja 
  18. Choi seon ja : Hwa ran mo
  19. Park joon myeon : No eun ja
  20. Seo dong soo : Ma dan se
  21. Song dae gwan : Seo saeng gang
  22. Oh gi han : Oh bong i
  23. Jeon ji hoo : Son ja
  24. Min joon hyeon : Manager

Tidak ada komentar:

Posting Komentar